Wednesday, February 02, 2011

new phone

In this entry, I maybe want to buy a new phone since my w880i was not function properly. I have google several times to usha a new phone. This time I prefer Sony Ericsson too because it's so cute!. Hmm I think I like its design, camera, and sound maybe. So last month, me and my beloved friend, nordiyana a.k.a dee go for a window shopping at KLCC (of course after got my payment). Hehe. Walk-in and walk-out in the Sony Ericsson counter made me going crazy (dah tak tahan kena beli telefon bimbit baru). And tada! got my Hazel.

5 comments:

  1. Masing-masing beli hp baru.. Aku je yang masih pakai hp yang sama sejak degree...

    Jeles la.huhuh~..

    ReplyDelete
  2. Is, kalau jeles kena p beli hp baru la *wink*

    ReplyDelete
  3. Adda! Rupa2nya aku beli hp hazel jgk. hahaha....aritu time baca blog ko xpasan plak ko beli hazel. sbb aku pn xpnh tau kewujudan hp tu. mmg xpnh dgar. sama taste la plak kan. tu pn aku dh blur2 xtau nk beli yg mana. last2 hazel jgk yg menepati ciri2 yg aku nk :P

    ReplyDelete
  4. Akhirnya dapat hp baru ye? hehe. tapi kat gambar dia takde date/time la. kalau ko godek² jumpa leh setting bagi keluar date/time tu roger aku ye. *wink*

    ReplyDelete
  5. nak tanya..hp hazel nih apa ciri2 nya..
    boleh tak tolong senaraikan kat saya..??
    selain daripada camera..
    dia ada tak bluetoth,lagu,internit???
    plez..beri jawapan..plezzz...

    ReplyDelete