Sunday, November 10, 2013

Aku Cinta Aku Rindu

Kena layan lagu Nurul & Ajai ni la sebab hari ni hari pertama berjauhan dengan encik suami. Baru sampai TBS ni dan encik suami pun dah nak gerak balik JB selepas seminggu cuti. Semoga selamat sampai ye encik suami tersayang. Hari jumaat kita jumpa ye!

Bagaimana harus aku
Menahan rasa rinduku
Bila kau tiada di sisi

Tak dapat ku membayangkan
Rasa rindu dalam jiwa
Kita sama sama rasa

Ku menyayangi mu
Hingga akhir hayat nanti
Pasti kan bersama aaa...

Ku mengharapkan mu
Untuk meneruskan
Perjalanan cinta ini ooo...

Aku cinta aku rindu
Walau berjauhan
Ku tahu hatimu

Aku cinta aku rindu
Tuhan berkatilah
Cinta ku padanya ooo...

Bagaimana harus aku
Menahan rasa rinduku
Bila kau tiada disisi

Tak dapat ku membayangkan
Rasa rindu dalam jiwa
Kita sama sama rasa oo...

Ku menyayangi mu
Hingga akhir hayat nanti
Pasti kan bersama oo...

Ku mengharapkan mu
Untuk meneruskan
Perjalanan cinta ini oo...

Aku cinta aku rindu
Walau berjauhan
Ku tahu hatimu

Aku cinta aku rindu
Tuhan berkatilah
Cinta ku padanya

Ya e...hey...oo...
Ku mengharapkan mu
N: & A:
Untuk meneruskan
Perjalanan cinta ini oo...

Aku cinta aku rindu
Walau berjauhan
Ku tahu hatimu

Aku cinta aku rindu
Tuhan berkatilah
Cinta ku padanya

Aku cinta aku rindu
Walau berjauhan
Ku tahu hatimu

Aku cinta aku rindu
Tuhan berkatilah
Cinta ku padanya

Tuhan berkatilah
Cinta ku padanya

No comments:

Post a Comment